SPOTKANIE DRUGIE


FORMY PROMOCJI MIAST W KONTEKŚCIE SĄSIEDZTWA ŁODZI

16 listopada 2012
godz. 10.00
Łódzki Dom Kultury
ul. Traugutta 18 
sala 221




Zapraszamy Państwa do udziału w sesji i dyskusji panelowej poświęconej promocji miejscowości regionu łódzkiego. Interesuje nas wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących realizowanych lub planowanych działań na rzecz promocji własnego ośrodka podejmowanych przez władze samorządowe, organizacje pozarządowe, instytucje kultury. Do dyskusji zapraszamy także teoretyków, specjalistów zajmujących się szeroko pojętym marketingiem terytorialnym, strategiami wykorzystywanymi przy budowaniu marki miasta oraz zastosowaniem nowych narzędzi promocji miasta i regionu.


PROGRAM

10:00-10:10       POWITANIE
dr Damian Kasprzyk (PTL O/Łódź, Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UŁ)

CZĘŚĆ I
10:10-10:40       dr Krystyna Piątkowska (Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UŁ)
Konwencje, mity, makijaże – wizerunki na sprzedaż i dla wielbicieli. O promocji miast w płynnej rzeczywistości współczesnego świata

10:40-11:00       Alicja Piotrowska (Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UŁ)
Promocja lokalnych inicjatyw kulturalnych w kontekście odrodzenia miejskiego

11:00-11:25      Tomasz Barszcz (Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim) 
Event marketing jako narzędzie promocyjne w tworzeniu produktu markowego miasta

11:25-11:45       DYSKUSJA

11:45-12:00       PRZERWA KAWOWA

12.00-12.20       WYSTĘP ZESPOŁU „KONSTANTYNOWIACY”

CZĘŚĆ II
12:20-12:40       Anna Rogalska (Miejski Ośrodek Kultury w Konstantynowie Łódzkim)
Konstantynów Łódzki – bez kompleksów

12:40-13:00       Jarosław Woźniak (Urząd Miejski w Koluszkach)
Projekt „Muzeum w przestrzeni – wielokulturowe korzenie regionu łódzkiego” jako przykład wykorzystania zasobów historycznych do promocji regionu

13:00-13:25      Janusz Jankowski (Starostwo Powiatowe w Łęczycy) 
Ziemia Łęczycka – historyczne dziedzictwo regionu łódzkiego

13:25-13:45       Renata Piechut-Machnicka (Urząd Miejski w Głownie)
Głowno – miasto Rodzinnej Re-Kreacji

13:45-14:00      DYSKUSJA I ZAKOŃCZENIE
            

Listopadowa sesja stanie się okazją do pogłębiania wiedzy i dyskusji na temat budowania pozytywnego wizerunku regionu łódzkiego oraz poszczególnych ośrodków okołołódzkich. Jesteśmy przekonani, że sama Państwa obecność w naszej sesji może być formą promocji reprezentowanych przez Państwa instytucji i miejscowości. Zapraszamy zatem osoby z prezentacjami i referatami dotyczącymi promocji regionu, ale także wolnych słuchaczy zainteresowanych pozyskaniem wiedzy o promocji lub wymianą doświadczeń.